torsdag den 12. februar 2015

Hr. Glad - nu sur

Af Hr. Glad


Sur sur sur lille bi omkring?? Dette er hermed første gang at hr. glad er sur -  er i klar? 
Min uforløslige og nærmest uendelige surhed i dag skyldes min ellers dejlige ven frk. sur. Jeg fatter ikke hvorfor du er så skide sur altid, og det gør sku mig sur kan jeg mærke. Du sidder sikkert nu og skriver sure ting ned i din klumme til det der skide blad metusalem, hvorfor gør du det? Du sidder sikkert og skriver om hvor meget du hader den kommende valentinsdag, og blablablablalllaaaala, glem det. Selvom at jeg nu for en gangs skyld er sur i dag, så tag dig dog sammen, livet er smukt, en dans på roser næsten. Giv mig bare en god grund til ikke at være glad, nej det kan du ikke lige nu, ærgerligt for der findes ikke nogle grunde, lille skat. Gå glad i bad og syng jubaduda, det bliver hermed det sidste ord i dette envejs skænderi, glæde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar