torsdag den 13. februar 2014

Hr. Glad, no. 2

Af Hr. Glad


Neeej hvor er den solnedgang smuk, og neeej hvor er livet smukt. Jeg kender godt hende den sure, der altid kommer med kritik, hende er jeg glad for(i modsætning til hende selv). Jeg ved godt I tænker, at jeg er en glad hippie idiot, men nej, jeg gider nu sådan set bare ikke bruge min tid på andet end at være positiv. Se nu, vi er omkring 800 unge mennesker på dette skønne gymnasium bygget i bedste 70’er stil. Tænk på det potentiale, der ligger og ulmer, vi alene på dette gymnasium kan udrette mere, end hvad vi selv kan fatte. Hvis vi nu gik forrest for landets resterende gymnasier, og viste at det kan lade sig gøre. Dette gælder sådan set ikke i forhold til det faglige, men mere noget med moral og etik. Vores generation bliver ofte beskyldt for at være nogle tågehoveder, dette kan laves om!  Dette var en lille opfordring fra Hr. Glad, der er flere, hvor de kommer fra.

3 gode ting i hverdagen som I skal huske til evig tid!
- Vi bruger 10 gange mere energi på at vende munde nedad, end opad med et smil.
- Livet er en stor nydelse, så nyd hvert sekund!
- Læs Metusalem, det hjælper på humøret.

Hr.Glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar